Zarządzanie i marketing
Liczba pozycji: 1
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone – audiobook
Szanowny Czytelniku! Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy. Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego. Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...Data dostępności:
Data publikacji:
Top 10
- 1.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 2.10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
- 3.Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
- 4.Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
- 5.Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
- 6.Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
- 7.UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
- 8.Jeśli nie lean to co?
- 9.Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy
- 10.Zarządzanie zakupami